Däcksluckor
Du har inte behöriget att skriva inlägg här.
Däcksluckor
Tidens tand har gått åt däcksluckorna på vår L32 byggd-83.Läckage och repiga glas gör att jag planerar att byta ut luckorna. Lucka till fördäck med rätt mått finns det flera tillverkare som har, medan jag däremot inte hittat någon med innermått 400x400 mm till rufftaket. Finns det någon som vet vilken tillverkare det var till originalluckorna och var jag kan hitta en passande lucka till rufftaket?Däcksluckor
Jag från n c bjerg numera ertec i Danmark installerats i min 32:aDäcksluckor
Jeg har en L32 fra 1985 hvor jeg bare bytter glasset i begge lukene nå i höst. Hvis lekkasjen er langs glasset kan det være en enklere lösning. Glasset lar seg enkelt fjerne ved å kutte tetningsmassen med en stanley kniv. En kopi av de gamle glassene (10mm) er bestilt hos en glassmester.Däcksluckor
hej jag söker ett par lucklås till min n c bjerg lucka då dessa saknas skulle någon av någon anledning byra sin luckaär jag intresserad av att köpa låsen MVH Torbjörn linjett32sv: Däcksluckor
Ett gångjärn har gett upp på min lilla däckslucka (L32). Är det någon som möjligtvis har ett sådant tillgängligt. Alternativt; Någon som har kunskap/referens till utbytes lucka som passar 400*400 storlek.sv: Däcksluckor
Hej,Nyligen köpt en L32 av årsmodell 1989. Luckan över salongen är 2009 bytt till en Moonlight. Dock vet jag inte till vilken modell och radie.
Luckan över förpiken behöver nu bytas. Vad har ni som bytt den satt dit?
Har nu fått svar från Rosättra och de rekommenderar Moonlight Ocean 62 (500x500) för fördäcksluckan
sv: Däcksluckor
Någon som har en mall/mått på glasrutan (n c bjerg förpikslucka 50x50), kan inte anv min egen eftersom den gått i tusen bitar :-/
Visar inlägg 1 till 7 av 7 totalt.
Svenska
English