Självbyggare

Du har inte behöriget att skriva inlägg här.

28 nov 2003 21:06
Självbyggare
Ett litet tips: Man kanske skulle samla ett forum (foto) för alla självbyggare med tillgång att se hur man har byggt sin båt så att man kan sprida sina ideer till andra som bygger Linjett båtar. Själv är jag nyfiken på smarta ideer som andra har gjort. Själv är jag nyfiken på hur man har "inrett" pentryskåpen för att undvika så att allt porslin far omkring i skåpen.
Mvh Mats Petersson

Magnus Nils Robert Gartorp
13 jan 2008 16:13
Självbyggare
Det här var ett jättegammalt inlägg men en jättebra idé!
Starta gärna en sådan tråd.
Blivande Linjettbyggare
Cia och Magnus

9 feb 2008 10:16
Självbyggare
Bra tips. Hade varit värdefullt då jag för ett par år sedan byggde min 33:a. För den som är intresserad så har jag flera hundra digitalbilder från bygget i dess olika stadier och detaljer.
mvh
Lars Erixon på "Unique"
13 mar 2008 21:00
Självbyggare
Det här sättet att diskutera frågorna kan vara knöligt om man vill använda bilder för att beskriva gången är jag rädd. Helst skulle man ju vilja utforma en sida där bilderna löper efter varandra. En variant är ju att lägga upp bilderna på flickr och sedan länkar vi till dessa. Det är kanske inte heller idealiskt eftersom flickr är mer en tjänst för att dela med sig av foton i album-form än att skapa bilder för instruktioner. Hindrar nog inte att det är överlägset mot att lägga upp text i det här forumet.

Andra förslag?

Visar inlägg 1 till 4 av 4 totalt.